Alla inlägg den 3 juni 2013

Av 70-Talisten P - 3 juni 2013 19:22

Tidig sänggång är ledordet idag!


Sjukt trött!


På väg hem från jobbe såg jag något man inte ser varje dag!


 


En lirare har lyckats köra upp bilen på en av stenarna som ligger vid in och utfarten till parkeringen...


Starkt jobbat!

Av 70-Talisten P - 3 juni 2013 12:34

Värme!


Underbart!


MEN!


Inte då jag ska ut på lunch på jobbet och börjar svettas lite lätt. Vill inte vara svettig på jobbet liksom. Knepigt det där! Svettas är en fobi jag har. Eller i alla fall vid fel tillfällen. Fel tillfällen? Ja alltid då jag inte tränar eller ligger vid en pool/hav.


Jag springer inte till en buss på sommaren. Jag väntar hellre 10 minuter till nästa för att slippa svettas!


Så är det. Enkelt! Nog så!


Om ni som mig är lite småsnuskiga så kan jag rekomendera ett twitterkonto och en blogg. Länkar här nedan. Där det är just småsnuskigt och vågat med glimt i ögat och humor!


Blogg: sexandthenorrland.wordpress.com

Twitter: https://twitter.com/KurvigaKatten eller helt enkelt @KurvigaKatten


På tal om lagom snusk. Hade en av mina mest erotiska upplevelser förra sommaren. Eller alltså upphetsande/erotiskt fdast det inte var tänkt så...


Gick bakom en tjej, med fina breda höfter och stor fin rumpa. Som en tjej ska vara, former! Hon hade en kort kjol. Typ två decimeter under rumpan. Plötsligt blåste det till, och kjolen åkte upp över rumpan och blottade ett par sjukt fina skinkor klädda i en lite stringtrosa. Det var så otroligt sexigt! Hon drog ned kjolen och gick vidare, det var över på två-tre sekunder men så otroligt upphetsande!

Av 70-Talisten P - 3 juni 2013 07:46

Nu ska jag riskera bli hatad av alla yngre tjejer här på bloggplatsen.


Ja inte för det är så troligt dom läser min blogg.


Men alltså? Jag kollade på första sidan här på bloggplatsen nyss.


Snudd på ALLA inläggen där var bilder på tjejer som fotar sig och vad dom har på sig i en spegel. Är det intressant för andra? Jag undrar är det många som klickar in och kikar? Jag förstår inte riktigt! För vem är det ni visar vilka kläder ni valt idag? Är det många som är nyfikna? Nej jag hajar inte riktigt det där!


Jag ska nog börja med dagens outfit jag med! Jag menar måste ju vara grymt många som undrar vad en 35+ kille har på sig på jobbet om dagarna. Eller?

Av 70-Talisten P - 3 juni 2013 07:25

Snart helg!


Eller? Hm måndag 07.25 och sitter på kontoret. Kanske inte riktigt helg snart. Fast i och för sig, kort vecka denna vecka! Mycket trevligt initiativ av helgdagspåhittarna tycker jag!


Helgen var bra, med KISS-konsert som höjdpunkt! Hade inte så stora förväntningar men jävlars vad bra jag tyckte det var. Kvällen höjdpunkt? I was made for loving you. Utan tvekan! Lite tveksam kvalite på klippet men ja det är ju från helgen i alla fall! 



Så kort sagt ångrar INTE att jag gick!


Blev ju också uppgraderad från vanlig ståplats till "golden cirkle" ståplats! Vi skojade en del omd en innan kan jag säga... Golden cirkle, golden shower... Himla roligt då. Konstigt att jag aldrig blir äldre än fem och växer ifrån kiss och bajs skämt! Roligt hade vi i alla fall!


Jag la märke till en sak när jag skulle gå över gatan vid jobbet imorse. Många som cyklar. Bra det! Men det var ett gäng gubbar som cyklade som dom deltog i Tour de France. Bra att träna innan jobbet. Men att göra det klädd i kostym, slips och skjorta? HUr tänkte dom då? Störst lökringar på jobbet vinner?! Eller? Svetten rann ju från tinningarna på dom, i kostym?! Gäller välja en bra färg på skjortan!


Kul ha möte med dom lirarna det första som händer på morgonen?! Usch!


Annars har solen önskad effekt! Mycket lättklädda kvinnor ute på stadens gator och det uppskattas ju av mig! Dock tjejer, klä er inte mindre än ni är bekväma med. Tycker lite synd om alla tjejer som hemma vid spegeln tyckte dom korta shortsen kändes bra, men som ute på stan går och drar i dom hela tiden. Då var det inte lika roligt att fem centimter rumpa inte fick plats i dom...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards